Tájékoztató a CLB Kft. SMS-kiküldéséről
A CLB az ügyfeleit az elektronikus tájékoztatáson felül időnként SMS-ben értesíti a rendszerben rögzített, ügyfél által megadott telefonszámon.
Ez abban az esetben fordul elő, ha az e-mailen keresztül kiküldött értesítőlevelünk kézbesítése sikertelen és visszaérkezik rendszerünkbe – ez megtörténhet akkor, ha az ügyfél által megadott e-mail cím helytelen vagy elírásra került, esetleg már nem működik, megváltozott.
Amennyiben nem rendelkezünk egy Ön által megadott érvényes e-mail címmel, úgy biztosításának közelgő évfordulójáról is értesíthetjük SMS-ben. Ez egy rendkívül fontos időpont, mert csak a biztosítás évfordulójával van lehetősége biztosítót váltani.
Ha elégedett jelenlegi biztosítójával és biztosításával, annak díjával, akkor Önnek az esedékes díjak megfizetésén kívül nincs egyéb teendője, a meglévő biztosítása ezzel folytatódik.
Ha bármi okból elégedetlen lenne jelenlegi biztosítójával, vagy sokallja annak díját, akkor figyelmébe ajánljuk:
- az online kötelező biztosítás kalkulátorunkat ide kattintva érheti el, ahol a forgalmi engedélye alapján néhány perc alatt ellenőrizheti a biztosítók díját, vagyis, hogy talál-e olcsóbb kötelező biztosítást. Ha talál, akkor akár azonnal biztosítót válthat segítségünkkel.
- telefonon és személyesen is elérheti ügyfélszolgálatainkat, ahol szakértőink várják Önt és hívását elérhetőségeinken. Ügyfélszolgálatunk segít Önnek számolni és dönteni, hogy érdemes-e biztosítást váltania. Ha telefonon éppen foglaltak lennénk, akkor az alábbi Üzenjen nekünk gombra kattintva írjon nekünk. Ha jelenlegi biztosítását személyesen kötötte meg a CLB helybeli partnerénél, úgy ott is rendelkezésére állunk a biztosításváltással kapcsolatban!
Ha a váltás mellett döntene, mi intézzük a jelenlegi biztosítás felmondását (ami 30 nappal az évforduló előtti dátumig lehetséges), új megkötését, bónusza átvezetését, zöldkártyát, esetleges kárasszisztenciát, ahogy azt tőlünk már megszokta.
Kérjük, amennyiben a CLB Kft-től SMS érkezett az Ön részére, miszerint e-mail címére küldött levelünk kézbesítése sikertelen volt, szíveskedjen ügyfélkapujába belépni és e-mail címét módosítani, vagy tájékoztasson minket megadott elérhetőségeink valamelyikén helyes adatairól!